| برند | یوول – UWELL |
|---|---|
| نوع باتری | باتری داخلی |
| ظرفیت باتری | 1800 میلی آمپر ساعت |
| نوع کارتریج | کارتریج با کویل داخلی |
| درگاه شارژ | USB Type-C (اندروید جدید) |
| رنگ | آبی, سبز روشن, سفید, صورتی, طلایی, مشکی, نقرهای, نوک مدادی |
| ارتفاع دستگاه | 8 تا 12 سانتی متر |
| صفحه نمایش | رنگی |
| جنس بدنه | فلز |
| قدرت | 35 وات |
| سری | کالیبرن |
| نوع کامدهی | اتوماتیک |
| ویژگی های خاص | کنترل جریان هوا |
| وزن | 50 تا 100 گرم |
رابط کاربری صفحه نمایش لمسی جدید و پیشرفته CALIBURN G4 PRO برای ویپرها طراحی شده است تا نیازهای واقعی را با طراحی بصری حل کند. با حذف دستورالعملهای پیچیده، عملکردهای اصلی با یک لمس ساده قابل دسترسی هستند.
با CALIBURN G4 PRO، شما میتوانید به راحتی و با تنها یک لمس تنظیمات دستگاه را تغییر دهید. این شامل مواردی همچون تنظیم وات برای تنظیم قدرت دستگاه، تغییر حالتهای خروجی برای انتخاب تجربه ویپینگ دلخواه شما، و حتی بازنشانی شمارش پافها برای پیگیری بهتر استفاده شما از دستگاه است. این قابلیتها برای شما امکان کنترل دقیق و سریع عملکرد دستگاه را فراهم میکند و تجربهای راحت و بدون دردسر از ویپینگ را به ارمغان میآورد.
این دستگاه به شما اجازه میدهد تا از حداکثر عملکرد بدون هیچگونه افت کیفیت استفاده کنید. تمام این ویژگیها بر اساس آزمایشهای دقیق و علمی در UWELL طراحی و آزمایش شدهاند.
با استفاده از حالت Storm برای ضربات فوری به گلو و حالت Waves برای ارائه طعم صاف و مداوم در G4، G4 PRO طعم را به سطح جدیدی میبرد با یک گزینه خروجی انعطافپذیر جدید: حالت Custom.
با سادهترین تنظیم، قدرت خروجی را در ابتدا، میانه و انتهای هر پاف تنظیم کنید تا ویپ دلخواه خود را بسازید.

محمد –
این اولین پاد (ویپ) زندگیم هست که میگیرم و نهایتا میتونم با قلیون و سیگار مقایسهش کنم 🙂
به نظرم کامل میتونه جاش رو بگیره هم مزیت قلیون رو داره که طعمهای میوهای میشه استفاده کرد و اون بوی گند سیگار رو نداد و هم مزیت سیگار رو داره که میشه سریع چندتا کام گرفت و بار گذاشتنش وقت گیر نیست
در مورد دستگاه راسش من نمیدونم بقیه چطور هستن ولی من هیچ ایرادی ندیدم و واقعا دارم حال میکنم باش 🙂
تو ۰.۴ جویس وی گاد بمب سیب یخ نیکوتین ۶٪ ریختم اینقدر خوبه ادم نمیتونه دو دقیقه بذارش زمین و داخل ۰.۶ هم سالت وی گاد انبه ۲۵٪ ریختم و یک کام حبس می گیرم دوز نیکوتین تکمیل میشه میذارم زمین
با اسکرین تاچش خیلی حال کردم. ویدیوهای یوتیوب رو که میدیدم به نظرم خیلی مزخرف بود که با دکمه تنظیمات میکردن ادمو یاد دوران نوکیا ۱۱۰۰ مینداخت
تو ویدیوها خیلی روی اثر انگشت موندن روی صفحه می گفتن ولی چیزی که من دیدم تقریبا شبیه گوشیم موبایل بود نه میشه گفت لک نمیشه و نه میشه گفت اون لکی که میشه اذیت کننده هست!! به نظرم خیلی عادیه
حجم بخاطر حتی رو واست پایین مثلا ۲۲ و ایرفلو نسبتا بسته واسه فری جویس روی مقاومت ۰.۴ خیلی خوبه اگر تا اخر هم هچی رو بذاری که اصلا عجیب زیاد و خوبه
بند گردنی نداره و من این رو بیشتر می پسندم چون اگر جاش رو هم داشت نمینداختم به نظرم یکم مردونه میاد مخصوصا مشکی با اون پترن فیبر کربن پشت و اون مدل کوکو به نظرم خانمها بیشتر بپسندن
در کل عایه و از دنیای لیکوئیدی خوشم امده و احتمالا یکی دوتا دستگاه دیگه هم بگیرم خیلی چیز جالبیه و فوق العاد از سیگار بهتر و حتی قلیون باز هم باشی در استفاده انفرادی خیلی بهتر از قلیون گذاشتنه
پشتیبان –
خوشحالیم بابت جلب رضایتتون
و ممنون از اینکه نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک میگذارین.
کاربر –
سلام اون ۲۰۰آمپربیشترکه کوکو داره خیلی توی شارژدهی بین این دو تاثیرمیزاره و فقط بجز باتری وظاهرتفاوت دیگه ای هم دارن مثلا طعم رسانی حجم بخار
پشتیبان –
خیر 200mah خیلی تفائت چشمگیری نیست در باطری
و متفاوت اصلی g4 pro و g4 pro koko در ظاهر و اختلاف جزئی در باطری هست.
بابک زارغ –
شاید بگم بهترین رنگش رنگ Frost white باشه از نزدیک تمامی رنگاشو دیدم و بنظرم از همه بهتر بود حس خیلی خوبی توی دست داره نسبت به بقیه رنگاش بافت رنگ بدنه اش فرق میکنه و مات هست و نرمی خاصی تو دست داره. یه بخش صدفی تور خاصی هم پشت دستگاه داره و توی رنگهای دیگه اش واقعا خاص تر هست. یه دستگاه high end و بی نظیره. طعم رسانی ۹/۱۰، زیبایی ۱۰/۱۰، پیدا شدن لوازم جانبی توی بازار و یونیورسال بودن کارتریج هاش ۱۰/۱۰ ، باتری ۱۰/۱۰، ابعاد و خوش دستی ۸/۱۰، کیفیت صفحه نمایش و دقت تاچ ۸/۱۰ قابلیت های storm و waves واقعا خوبن و تاثیر گذار، شما میتونید به صورت شخصی سازی شده هم کامدهی کویل دستگاه رو تنظیم کنید. از نظر لیک هم کلا کارتریج های جدید GPP خیلی لیکشون کمه. واقعا از خریدم راضیم به دوستانی که یه دستگاهی بیشتر از یه پاد ساده میخوان و دنبال یه پاد حرفه ای ترن خریدشو پیشنهاد میکنم.
پشتیبان –
ممنون از اینکه نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک میگذارین.
امیرحسین –
تو یک کلمه فوق العادس
ممنون از تیم خوب ویپ ۶۰
پشتیبان –
ممنون بابت لطفی که نسبت به ما دارین.
میلاد –
سلام جویس هم میشه ریخت یا نه ممنون
میلاد –
یه پاد سیستم تمام عیار و بینظیر، واقعا لذت میبرم ازش
پشتیبان –
خوشحالیم بابت جلب رضایتتون.
اوژن –
حدود یک هفته هست که دستگاه به دستم رسیده نظرم رو باهاتون به اشتراک میذارم.
خب من سالهاس دستگاهای مختلفی داشتم ولی هیچوقت این برند رو نداشتم و بیشتر گیک ویپ و ویپرسو استفاده میکردم. بعد از کلی بررسی و تحقیق بین این مدل و کوکو پرو ۴ انتخاب کردم. رنگ نقرهایش فقط موجود بود که وقتی دستگاه رو از نزدیک ببینید حسابی سورپرایز میشید از زیبائیش. تو عکس اصلا حق مطلب درباره این دستگاه ادا نمیشه. صفحه نمایش بسیار با کیفیته و تاچ خیلی نرمی داره. تنظیمات هرآنچه که در یک دستگاه پاد نیازه رو بهتون میده و حتی بیشتر. بخصوص تفاوت بین حالت wave و storm کاملا محسوسه و با تنظیم درست میتونید بهترین خروجی رو داشته باشید. یه حالت custom هم داره میتونید خودتون به دلخواه تنظیم کنید نوع کامدهی رو. دو عدد کارتریج داخل جعبه هستش 0.4 و 0.6 که من داخل 0.4 جویس ۳ میلی گرم ریختم و میشه گفت متعجب شدم که واقعا با این کارتریج میشه خروجی قابل قبولی گرفت با حجم کلود بسیار خوب به نسبت ۳۵ وات بودنش. داخل 0.6 هم سالت نیکوتین ۲۵ میلی پاد سالت ریختم که اون هم خروجی بسیار خوبی در بازه ۲۰ تا ۲۵ وات بهتون میده ولی حتما باید به نسبت هر برندی که استفاده میکنید تنظیمات رو تغییر بدین برای بهترین خروجی. طعم رسانی دستگاه با کارتریج های جدید این برند بسیار عالیه و وقتی با دستگاه wenax Q خودم قیاس کردم همین سالت رو تفاوت کاملا مشهوده. شیرینی سالت رو بسیار کنترل شده تر بهتون میده و اصلا دلتون رو نمیزنه.
و اما چند نکته منفی: کارتریج روی دستگاه کمی لق میخوره و خیلی فیکس نیست که دستگاهی با این قیمت قطعا باید دقت بیشتری تو این موضوع میداشت. البته اصلا جوری نیست که باعث دردسر باشه ولی بهر حال مگنت دستگاه خیلی چسب نیست. نکته دیگه اینکه صفحه نمایش دستگاه خیلی گرد و خاک جذب میکنه به شکلی که کامل میچسبه روش و حتی دست هم میکشید فقط از اینور میره اونور که خب اکثر پاد و ویپ های تاچ اسکرین این مشکل رو تا حدودی دارن. جز این دو مورد دیگه نکته منفی نداره. در خصوص باتری هم دستگاه باتری بسیار خوبی داره و بسته به واتیج شما کامل کارش رو انجام میده. من دستگاه رو خیلی استفاده میکنم و با وات تقریبا بالا یک روز رو راحت جواب میده و حتی بیشتر. زمان شارژ هم بسیار انیمیشن جذابی داره و با جزئیات جریان شارژ رو میتونید ببینید. در کل اصلا در خرید این دستگاه شک نکنید که کاملا یه دستگاه high end حساب میشه با توجه به وضعیت بازار و محدودیت ها.
ممنون از تیم خوب ویپ ۶۰ که در زمان جنگ سفارش ۲ روزه به دستم رسید از طریق پست ♥️
پشتیبان –
ممنون از لطفی که به ما دارین
و خوشحالیم بابت جلب رضایتتون.
کاربر –
سلام خسته نباشید فرق این با نسخه کوکو چیه به جز باطری ؟
پشتیبان –
سلام روز بخیر
تفاوتشون ذر تفاوت ظاهری و همون میزان باطری هست که فرمودین.
کاربر –
با سلام میخاستم بدونم از لحاظ طعم سانی این مدل بهتره یا جی ۴ مینی ؟ فقط از لحاظ طعم میخاستم بدونم فرقی داره یا نه ؟
پشتیبان –
سلام وقت بخیر
از جهت طعم رسانی چون کارتریج هاشون مشترکه تفاوت زیادی با هم ندارن و تقریبا یکی هستن.
pouria –
یه دستگاه ایده ال و شیک با متریال ساخت بینظیر و کامدهی عالی راضی بودم و پیشنهاد میکنم حتما خرید کنین
پشتیبان –
ممنون از اشتراک نظر و تجربه اتون.