پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی یوول UWELL CALIBURN G4 MINI

4.44 25 نظر
ویژگی ها
  • قدرت: 35 وات
  • نوع کامدهی: اتوماتیک
  • نوع باتری: باتری داخلی
  • صفحه نمایش: نشانگر LED
  • وزن: تا 50 گرم
  • ویژگی های خاص: کنترل جریان هوا
قیمت اصلی 3,360,000 تومان بود.قیمت فعلی 3,200,000 تومان است.
-
+
  • خرید
  • ویدیو معرفی
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • جانبی
  • محصولات مشابه
  • قوانین
  • دیدگاه‌ها
پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی یوول UWELL CALIBURN G4 MINI

خرید پاد ماد CALIBURN G4 MINI از برند UWELL

دستگاه کالیبرن جی 4 مینی یکی از جدیدترین محصولات سری CALIBURN است که توسط UWELL معرفی شده است. این دستگاه بر طعم (flavour) تمرکز دارد.  با فناوری جدید و کارتریج‌های به‌‌روز شده که وعده می‌دهند تجربه‌ی ویپینگ بهتری ارائه دهند.اگر به دنبال یک پاد ماد جمع‌وجور، سبک و خوش‌دست هستید که بدون پیچیدگی، ویپینگ باکیفیتی را برایتان فراهم می کند، CALIBURN G4 MINI می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد.

مشخصات پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی

پاد مادهای CALIBURN G4 Mini و G4 دارای رابط کاربری پویا (Dynamic Theme UI)، چندین روش برای کنترل جریان هوا، سازگاری با کارتریج‌های GPP و ویژگی‌های متعدد دیگر هستند و در عین حال تمرکز اصلی آن‌ها بر طعم است تا سطحی بی‌نظیر از رضایت در طعم ویپینگ ارائه دهند.

قدرت خروجی ثابت 

کالیبرن جی 4 مینی دارای توان خروجی 35 وات می باشد. یعنی دستگاه همیشه در حالت عملکرد بهینه باقی می‌ماند نه نیاز به تنظیم دارد و نه افت کیفیت ویپینگ خواهی داشت.

این مدل، مخصوص سالت و جویس طراحی شده و طعم غلیظ و بخار نرم و دلنشینی را تولید می‌کند.

طعم بهبود یافته

  • بهره‌گیری از فناوری PRO-FOCS 4.0 که UWELL ادعا می‌کند در بازتولید طعم خالص ای-جوس بسیار مؤثر است.

  • ادعا شده که طعم کارتریج تا حدود 35% بهبود پیدا کرده است.

  • همچنین طول عمر کارتریج‌ها تا حدود 35% افزایش یافته است.

قابلیت تنظیم جریان هوا (Airflow)

  • دستگاه امکاناتی برای تنظیم دقیق جریان هوا دارد: اولاً با یک دریچه کشویی (slide valve) برای جریان هوا.

  • ثانیاً، با قرار دادن کارتریج در جهت‌های مختلف داخل بدنه، می‌توان جریان هوا را تغییر داد.

  • ترکیب این دو روش، امکان تنظیم دلخواه‌تر را فراهم می‌کند.

سازگاری با کارتریج‌های GPP

  • CALIBURN G4 Mini با هر دو نوع کارتریج «کلاسیک» و «به‌روز شده» GPP سازگار است.

  • کارتریج‌های به‌روز شده، طراحی ارگونومیک بهتری دارند و برای دهان کاربر راحت‌تر هستند.

  • تعویض یا پرکردن کارتریج به راحتی امکان‌پذیر است؛ مثلاً گفته شده که «نیازی نیست کارتریج ارتقا‌یافته را در هنگام پرکردن خارج کنید».

ضد نشت (Leak-resistant)

  • فناوری‌های مخصوص UWELL مانند «U² technique» که شامل جوشکاری اولتراسونیک و طراحی کانال U-شکل است، برای کاهش نشت ای‌جوس به‌کار رفته‌اند.

طراحی و ابعاد

  • طراحی مینیمال: بدنه‌ای با بافتی صاف، گوشه‌های گرد، و ارگونومی مناسب که راحت در دست جای می‌گیرد.

  • ظرفیت باتری: 1100 mAh و پورت USB-C برای شارژ.

چرا ممکن است انتخاب خوبی باشد؟

  • اگر به‌دنبال یک دستگاه پاد ماد جمع‌وجور هستی که تمرکز روی طعم دارد، این گزینه معتبر به نظر می‌رسد.

  • تنظیم جریان هوا به‌ کاربر امکان می‌دهد تجربه شخصی‌سازی‌شده‌تر داشته باشد.

  • سازگاری با کارتریج‌های قبلی و ارتقا یافته یعنی ممکن است هزینه نگهداری کمتر باشد (اگر قبلاً از دستگاه‌های CALIBURN استفاده کرده باشی).

  • طراحی ارگونومیک و زیبایی ظاهری هم نکته مثبت است.

پاد ماد جی 4 مینی یوول مناسب چه کسانی است؟

اگر ویپر تازه‌کار هستید یا فقط دنبال یک پاد ماد ساده و بدون دردسر هستید، CALIBURN G4 MINI برای تو طراحی شده است. این دستگاه برای استفاده از سالت نیکوتین و جویس فوق‌العاده‌ بوده و کام‌دهی نرمی را ارائه می‌دهد. در محل کار، دانشگاه، سفر یا هر جای دیگر، می‌توانید یک همراه دائمی و مطمئن برایتان باشد.

اگر دنبال خرید پاد ماد ساده، سبک و قابل‌اعتماد هستید، UWELL CALIBURN G4 MINI یک انتخاب بی‌دردسر و اقتصادی است که از خرید آن پشیمون نمی‌شوید.

مشخصات پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی یوول

  • فناوری PRO-FOCS 4.0 برای بهبود طعم
  • سازگاری با کارتریج‌های GPP (کلاسیک و به‌روزشده)
  • تنظیم جریان هوا از طریق کشویی و جهت‌گذاری کارتریج
  • ظرفیت باتری: 1100 mAh
  • خروجی حداکثری تقریباً 35W
  • جنس بدنه: پلاستیک
  • نوع کامدهی: اتوماتیک
  • نوع شارژ: USB-C
  • نمایشگر: چراغ LED جهت نمایش وضعیت دستگاه

محتویات درون جعبه پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی یوول UWELL CALIBURN G4 MINI

  • یک دستگاه UWELL CALIBURN G4 MINI
  • یک عدد کارتریج INT/FDA: FeCrAl Meshed 0.6Ω با پر کردن از کنار (side refill)
ویژگی ها
برند یوول - UWELL
قدرت 35 وات
نوع کامدهی اتوماتیک
ظرفیت باتری 1100 میلی آمپر ساعت
نوع باتری باتری داخلی
صفحه نمایش نشانگر LED
درگاه شارژ USB Type-C (اندروید جدید)
وزن تا 50 گرم
ارتفاع دستگاه 8 تا 12 سانتی متر
رنگ آبی، آبی و زرد، آبی و نقره‌ای، بنفش طرح‌دار، بنفش و سبز، سبز روشن، سبز طرح‌دار، صورتی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، نوک مدادی
جنس بدنه پلاستیک
نوع کارتریج کارتریج با کویل داخلی
ویژگی های خاص کنترل جریان هوا
سری کالیبرن
لوازم جانبی
  • کارتریج خرید کارتریج کالیبرن جی پی پی یوول UWELL CALIBURN GPP CARTRIDGE
  • کارتریج 2 خرید کارتریج کالیبرن جی 3 یوول UWELL CALIBURN G3 CARTRIDGE
محصولات مشابه
مشخصات
خرید پاد سیستم کالیبرن جی 4 مینی یوول UWELL CALIBURN G4 MINI پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی یوول
خرید پاد ماد وی میت آی 2 ووپو VOOPOO VMATE I2 پاد ماد وی میت آی 2 ووپو مشاهده محصول
خرید پاد ماد ساندر کیو 2 گیک ویپ GEEK VAPE SONDER Q2 پاد ماد ساندر کیو 2 گیک ویپ مشاهده محصول
خرید پاد وریز 2 ووپو VOOPOO VRIZZ 2 پاد ماد وریز 2 ووپو مشاهده محصول
توان 35 وات 30 وات 30 وات 30 وات
ظرفیت باتری 1100 میلی آمپر ساعت 1500 میلی آمپر ساعت 1350 میلی آمپر ساعت 1350 میلی آمپر ساعت
صفحه نمایش نشانگر LED نشانگر LED نشانگر LED رنگی
نوع کامدهی اتوماتیک اتوماتیک اتوماتیک اتوماتیک
وزن تا 50 گرم 50 تا 100 گرم 50 تا 100 گرم 50 تا 100 گرم
قیمت 3,200,000 تومان 3,210,000 تومان 2,980,000 تومان 3,640,000 تومان
تذکرات پادسیستم

اگر برای اولین بار به دنبال خرید دستگاه پادسیستم هستید، توجه داشته باشید که این دستگاه مناسب برای کسانی است که به دنبال ترک سیگار هستند.

باتری‌های قابل شارژ همیشه شامل خطراتی هستند که در شرایط مختلفی مانند گرما، شارژر نامناسب و … احتمال وجود این خطرات بیشتر است؛ بنابراین وبسایت ویپ۶۰ مسئولیت هیچگونه خسارتی در رابطه با شارژرها و باتری‌ها نمی‌پذیرد. لذا توصیه می‌شود در انتخاب شارژر مناسب و استاندارد، نهایت دقت را داشته باشید و باتری‌ها را در شرایط خیلی گرم و حساس قرار ندهید. (به‌عنوان مثال هرگز از شارژرهای فندکی خودرو برای شارژ این باتری‌ها استفاده نکنید.)

توجه داشته باشید که بهتر است از جویس برای دستگاه پادسیستم استفاده نشود؛ چراکه این امر سبب خروجی نادرستی از طعم و ایجاد کلود و آسیب به دستگاه می‌شود.

در صورتی که برای استفاده از دستگاه‌ها دانش کافی ندارید، می‌توانید با پشتیبانی مجموعه تماس گرفته و یا کانال آموزشی ما در یوتیوب را دنبال کنید.

25 دیدگاه
توضیحات تکمیلی
نوع باتری

باتری داخلی

ظرفیت باتری

1100 میلی آمپر ساعت

برند

یوول – UWELL

نوع کارتریج

کارتریج با کویل داخلی

درگاه شارژ

USB Type-C (اندروید جدید)

رنگ

آبی, آبی و زرد, آبی و نقره‌ای, بنفش طرح‌دار, بنفش و سبز, سبز روشن, سبز طرح‌دار, صورتی, طلایی, مشکی, نقره‌ای, نوک مدادی

ارتفاع دستگاه

8 تا 12 سانتی متر

صفحه نمایش

نشانگر LED

جنس بدنه

پلاستیک

قدرت

35 وات

سری

کالیبرن

نوع کامدهی

اتوماتیک

ویژگی های خاص

کنترل جریان هوا

وزن

تا 50 گرم

25 دیدگاه برای پاد ماد کالیبرن جی 4 مینی یوول UWELL CALIBURN G4 MINI

  1. محراب

    این بهتره یا یوول جی 5 لایت یا جی 5لایت اس ای

    5.00
    • پشتیبان

      هر دو دستگاه خوب و با کیفیت هستن
      پیشنهاد میکنم برای بررسی دقیق تر با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید.

  2. مهدی

    من این دستگاه رو با کویل 0.9 گرفتم و یک کویل 0.6 هم که روی خودش هم هستش، با دوتا سالت از یوول یکی میوه ای یکی تنباکو، روی هر دو کویل کیفیت طعم و کام دهی عالی هستش. از همه مهم تر جنس بنده که آهنی هستش و یه حس خنکی میده و حس کیفیت بالا.
    با کاتریج های جدید GPP و این دستگاه نیاز شما برای پاد و سالت یا حتی کویل 0.4 برای جویس با وات 35 برطرف میشه و نیاز به هزینه های هنگفت نیست.
    ممنون از تیم درجه یک ویپ 60

    4.00
    • پشتیبان

      ممنون از لطفی که به ما دارین
      و خوشحالیم بابت جلب رضایتتون.

  3. سپهر

    سلام خسته نباشید.
    بعضیا میگن با کارتریج 0.4 میشه جویس هم استفاده کرد، درسته؟

    3.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      بله با کارتریج 0.4 میتونید جویس استفاده کنید روی این دستگاه.

  4. Ali

    سلام وقت بخیر g4 mini توی قسمت پادمادها هستش پس چرا میگید برای جویس مناسب نیست

    4.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      بزرگوار دستگاه بعنوان پادماد از سمت کارخانه معرفی شده اما بلحاظ باطری و قدیت دستگاه خیلی گزینه مناسبی برای استفاده جویس نیست
      در واقع میشه گفت این دستگاه پاد هست ولی قابلیت استفاده جویس هم داره ولی برای استفاده حرفه ایه جویس پیشنهاد نمیشه.

  5. M

    دستگاه خوبیه از لحاظ طعم رسانی هم حرف نداره، فقط اگه ی کم سفت تر کام میداد بهتر بود

    3.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      ممنونیم از اینکه نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک میگذارین.

  6. کاربر

    سلام
    یه سوال اگر کارتریج با اهم مثلا 0.4 بزاریم روش میشه جویس هم استفاده کرد

    4.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      بله میتونید کارتریج 0.4رو روی دستگاهتون استفاده کنید.

  7. علی

    واقعاً پاد خوبیه هم از نظر ظاهری و باطری
    این کارتریجهای جدید یوول هم که طعم رسانی فوق‌العاده ای داره بی نظیره تو این ۷ روزی هم که استفاده کردم هیچ لیکی نداشته خدارو شکر 😁

    5.00
    • پشتیبان

      خوشحالیم بابت حلب رضایتتون.

  8. پریا

    نمیدونم چرا سالتش سریع تموم میشه زیاد هم نمیکشم با هرکام زود کم میشه مشول از چیه سالت هم از خودتون گرفتم

    3.00
    • پشتیبان

      خب این موضوع به خیلی عوامل بستگی داره پیشنهاد میکنم برای بررسی دقیق تر با همکارا پشتیبانی تماس بگیرید.

  9. امیرحسین

    تقریبا ۵ سالی میشه که من ویپ استفاده میکنم دستگاه های زیادی هم تست کردم ولی تقریبا ۵ ماهی هست که این مدلو خریدم
    تجربه این چند سال بهم ثابت کرده، دستگاه هایی که نمیدونم صفحه نمایش دارن تنظیم واتیج دارن حالت mode دارن الکی فقط پول خرج کردنه
    یه دستگاه خوشگل و خوشدست مثل این میگیری
    از همه چیز بی نیازت میکنه تنوع کویل هاشم خوبه
    به شدت من راضیم ازش دریغ از یه قطره لیک
    کامدهی عالی

    5.00
    • پشتیبان

      خوشحالیم از بابت جلب رضایتتون.

  10. کاربر

    سلام و درود
    دستگاه g4 mini پاد ماد است؟
    میشه جویس هم براش استفاده کرد؟

    3.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      دستگاه پاد هست و پینهاد استفاده جویس رو نداریم روی این دستگاه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. محراب

    این بهتره یا یوول جی 5 لایت یا جی 5لایت اس ای

    5.00
    • پشتیبان

      هر دو دستگاه خوب و با کیفیت هستن
      پیشنهاد میکنم برای بررسی دقیق تر با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید.

  2. مهدی

    من این دستگاه رو با کویل 0.9 گرفتم و یک کویل 0.6 هم که روی خودش هم هستش، با دوتا سالت از یوول یکی میوه ای یکی تنباکو، روی هر دو کویل کیفیت طعم و کام دهی عالی هستش. از همه مهم تر جنس بنده که آهنی هستش و یه حس خنکی میده و حس کیفیت بالا.
    با کاتریج های جدید GPP و این دستگاه نیاز شما برای پاد و سالت یا حتی کویل 0.4 برای جویس با وات 35 برطرف میشه و نیاز به هزینه های هنگفت نیست.
    ممنون از تیم درجه یک ویپ 60

    4.00
    • پشتیبان

      ممنون از لطفی که به ما دارین
      و خوشحالیم بابت جلب رضایتتون.

  3. سپهر

    سلام خسته نباشید.
    بعضیا میگن با کارتریج 0.4 میشه جویس هم استفاده کرد، درسته؟

    3.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      بله با کارتریج 0.4 میتونید جویس استفاده کنید روی این دستگاه.

  4. Ali

    سلام وقت بخیر g4 mini توی قسمت پادمادها هستش پس چرا میگید برای جویس مناسب نیست

    4.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      بزرگوار دستگاه بعنوان پادماد از سمت کارخانه معرفی شده اما بلحاظ باطری و قدیت دستگاه خیلی گزینه مناسبی برای استفاده جویس نیست
      در واقع میشه گفت این دستگاه پاد هست ولی قابلیت استفاده جویس هم داره ولی برای استفاده حرفه ایه جویس پیشنهاد نمیشه.

  5. M

    دستگاه خوبیه از لحاظ طعم رسانی هم حرف نداره، فقط اگه ی کم سفت تر کام میداد بهتر بود

    3.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      ممنونیم از اینکه نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک میگذارین.

  6. کاربر

    سلام
    یه سوال اگر کارتریج با اهم مثلا 0.4 بزاریم روش میشه جویس هم استفاده کرد

    4.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      بله میتونید کارتریج 0.4رو روی دستگاهتون استفاده کنید.

  7. علی

    واقعاً پاد خوبیه هم از نظر ظاهری و باطری
    این کارتریجهای جدید یوول هم که طعم رسانی فوق‌العاده ای داره بی نظیره تو این ۷ روزی هم که استفاده کردم هیچ لیکی نداشته خدارو شکر 😁

    5.00
    • پشتیبان

      خوشحالیم بابت حلب رضایتتون.

  8. پریا

    نمیدونم چرا سالتش سریع تموم میشه زیاد هم نمیکشم با هرکام زود کم میشه مشول از چیه سالت هم از خودتون گرفتم

    3.00
    • پشتیبان

      خب این موضوع به خیلی عوامل بستگی داره پیشنهاد میکنم برای بررسی دقیق تر با همکارا پشتیبانی تماس بگیرید.

  9. امیرحسین

    تقریبا ۵ سالی میشه که من ویپ استفاده میکنم دستگاه های زیادی هم تست کردم ولی تقریبا ۵ ماهی هست که این مدلو خریدم
    تجربه این چند سال بهم ثابت کرده، دستگاه هایی که نمیدونم صفحه نمایش دارن تنظیم واتیج دارن حالت mode دارن الکی فقط پول خرج کردنه
    یه دستگاه خوشگل و خوشدست مثل این میگیری
    از همه چیز بی نیازت میکنه تنوع کویل هاشم خوبه
    به شدت من راضیم ازش دریغ از یه قطره لیک
    کامدهی عالی

    5.00
    • پشتیبان

      خوشحالیم از بابت جلب رضایتتون.

  10. کاربر

    سلام و درود
    دستگاه g4 mini پاد ماد است؟
    میشه جویس هم براش استفاده کرد؟

    3.00
    • پشتیبان

      سلام روز بخیر
      دستگاه پاد هست و پینهاد استفاده جویس رو نداریم روی این دستگاه.