سالت های 10میل پاد سالت (سری کُر) در طعم های مختلف POD SALT CORE 10ML

3.00 5 نظر
ویژگی ها
  • نیکوتین: 20میلی گرم
  • حجم بطری: 10 میلی لیتر
  • محتویات: PG:50% - VG:50%
  • دسته بندی طعم: طعم‌های تنباکویی و سیگار، طعم‌های خنک، طعم‌های دسری، طعم‌های میوه‌ای ترکیبی، طعم‌های میوه‌ای تک طعم
قیمت اصلی 660,000 تومان بود.قیمت فعلی 630,000 تومان است.
-
+
این سالت رو با تخفیف می‌خوای؟ کلیک کن!رفتن به صفحۀ خرید پک

توجه: تنها «پنج عدد» مجاز به خرید می‌باشید!

  • خرید
  • ویدیو معرفی
  • توضیحات
  • ویژگی‌ها
  • قوانین
  • دیدگاه‌ها
سالت های 10میل پاد سالت (سری کُر) در طعم های مختلف POD SALT CORE 10ML
ویژگی ها
برند پاد سالت - Pod Salt
نیکوتین 20میلی گرم
حجم بطری 10 میلی لیتر
جزئیات طعم انار، انبه، انگور، بلوبری، تمشک، تنباکو، توت‌فرنگی، خامه، سیب، گیلاس، لیچی، ملون (طالبی)، موز، نعناع، هندوانه، وانیل، یخ
محتویات PG:50% - VG:50%
دسته بندی طعم طعم‌های تنباکویی و سیگار، طعم‌های خنک، طعم‌های دسری، طعم‌های میوه‌ای ترکیبی، طعم‌های میوه‌ای تک طعم
سری کُر
تذکرات سالت‌نیکوتین

استفاده از لیکوئیدهای سالت‌نیکوتین در دستگاه‌های پادسیستم و پادماد امکان‌پذیر است. لذا توصیه می‌شود از آن‌ها در دستگاه‌های ویپ استفاده نکنید چراکه این امر سبب خروجی نادرستی از طعم و ایجاد کلود و آسیب به دستگاه می‌شود.

توجه داشته باشید که این محصول باید به دور از نور مستقیم آفتاب و در دمای محیط نگهداری شود.

. در صورتی که دانش کافی در مورد سالت‌نیکوتین‌ها ندارید، می‌توانید با پشتیبانی مجموعه تماس گرفته و یا کانال آموزشی ما در یوتیوب را دنبال کنید.

5 دیدگاه
توضیحات تکمیلی
حجم بطری

10 میلی لیتر

برند

پاد سالت – Pod Salt

دسته بندی طعم

طعم‌های تنباکویی و سیگار, طعم‌های خنک, طعم‌های دسری, طعم‌های میوه‌ای ترکیبی, طعم‌های میوه‌ای تک طعم

طعم (کامل)

انبه یخ, انگور فرنگی یخ, بلوبری انار, بلوبری تمشک یخ, بلوبری یخ, تمشک آبی, تنباکو, توت‌فرنگی, توت‌فرنگی تمشک بلوبری, توت‌فرنگی تمشک بلوبری یخ, خامه وانیل, سیب, سیب یخ, طالبی یخ, گیلاس یخ, لیچی یخ, موز یخ, نعناع, هندوانه یخ, یخ

جزئیات طعم

انار, انبه, انگور, بلوبری, تمشک, تنباکو, توت‌فرنگی, خامه, سیب, گیلاس, لیچی, ملون (طالبی), موز, نعناع, هندوانه, وانیل, یخ

محتویات

PG:50% – VG:50%

نیکوتین

20میلی گرم

سری

کُر

5 دیدگاه برای سالت های 10میل پاد سالت (سری کُر) در طعم های مختلف POD SALT CORE 10ML

  1. Arman

    یعنی اصلا طمع بلوبری انارش خیلی بده به شدت تلخ و غیر قابل تحمل هست و پیشنهاد می کنم که نخرید و من از دوستان که پرسیدم اون ها هم این زخم رو خوردن و اصلا ازش راضی نبودن خیلی ممنون از فروشگاه خوب ویپ شصت

    1.00
    • پشتیبان

      طغم ها سلیقه ایه هستن و متاسفانه این طعم با سلیقه شما سازگار نیست
      اما در کل ممنون از اشتراک نظر و تجربه اتون.

  2. زینب

    انگورفرنگی یخ رو گرفتم که در اصل روش نوشته منتول ، بوش خیلی جالبه ولی طعمش شبیه انگورفرنگی دینرلیدی جذاب نیست

    3.00
    • پشتیبان

      ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  3. A

    سلام وقتتون بخیر ، تشکر بابت فروشگاه خوب و خفنتون ، من طمع انبه یخش رو گرفتم حقیقتا راضی نبودم هیچ طمعی نمیده اگه مثل من سلیقه اتون طمع های میوه ای و شیرینه انبه اشو اصلا بهتون توصیه نمیکنم

    1.00
    • پشتیبان

      ممنون ازاشتراک نظر و تجربه اتون
      اما همون طور که فرمودین طعم ها سلیقه و ذائقه ایه هستن.

  4. محمدرضا

    سلام وقت بخیر
    این طعم cigarette همون طعم سالت cigarette هست که ۳۰ میل هستش؟

    5.00
    • پشتیبان

      سلام وقت بخیر
      متوجه امرتون نشدم برای راهنمایی دقیق تر با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید ممنون میشم.

  5. رویا

    سلام سری اینها چه فرقی داره
    مثلاً فیوچر یا کُر

    5.00
    • پشتیبان

      برای توضیح دقیق با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید لطفا.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Arman

    یعنی اصلا طمع بلوبری انارش خیلی بده به شدت تلخ و غیر قابل تحمل هست و پیشنهاد می کنم که نخرید و من از دوستان که پرسیدم اون ها هم این زخم رو خوردن و اصلا ازش راضی نبودن خیلی ممنون از فروشگاه خوب ویپ شصت

    1.00
    • پشتیبان

      طغم ها سلیقه ایه هستن و متاسفانه این طعم با سلیقه شما سازگار نیست
      اما در کل ممنون از اشتراک نظر و تجربه اتون.

  2. زینب

    انگورفرنگی یخ رو گرفتم که در اصل روش نوشته منتول ، بوش خیلی جالبه ولی طعمش شبیه انگورفرنگی دینرلیدی جذاب نیست

    3.00
    • پشتیبان

      ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتید.

  3. A

    سلام وقتتون بخیر ، تشکر بابت فروشگاه خوب و خفنتون ، من طمع انبه یخش رو گرفتم حقیقتا راضی نبودم هیچ طمعی نمیده اگه مثل من سلیقه اتون طمع های میوه ای و شیرینه انبه اشو اصلا بهتون توصیه نمیکنم

    1.00
    • پشتیبان

      ممنون ازاشتراک نظر و تجربه اتون
      اما همون طور که فرمودین طعم ها سلیقه و ذائقه ایه هستن.

  4. محمدرضا

    سلام وقت بخیر
    این طعم cigarette همون طعم سالت cigarette هست که ۳۰ میل هستش؟

    5.00
    • پشتیبان

      سلام وقت بخیر
      متوجه امرتون نشدم برای راهنمایی دقیق تر با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید ممنون میشم.

  5. رویا

    سلام سری اینها چه فرقی داره
    مثلاً فیوچر یا کُر

    5.00
    • پشتیبان

      برای توضیح دقیق با همکاران پشتیبانی تماس بگیرید لطفا.