| حجم بطری | 30 میلی لیتر |
|---|---|
| برند | موجو – MOJO |
| دسته بندی طعم | طعمهای تنباکویی و سیگار, طعمهای دسری |
| جزئیات طعم | تنباکو, خامه |
| محتویات | PG:50% – VG:50% |
| نیکوتین | 25 میلی گرم |
سالت تنباکو خامه موجو (30میل) MOJO CREAMY TOBACCO
- نیکوتین: 25 میلی گرم
- حجم بطری: 30 میلی لیتر
- محتویات: PG:50% - VG:50%
- دسته بندی طعم: طعمهای تنباکویی و سیگار، طعمهای دسری
ناموجود در انبار
این کالا فعلا موجود نیست اما میتوانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
- خرید
- توضیحات
- ویژگیها
- قوانین
- دیدگاهها
خرید سالت تنباکو خامه موجو (30میل)
سالت نیکوتین تنباکو خامه از برند موجو، ترکیبی تنباکویی و دسری از تنباکو و خامه ساخته شده است که تجربهای تازه و متعادل را برای کاربران پاد رقم میزند که حس شادابی طبیعی را به هر پک ویپینگ شما اضافه میکند.
بررسی سالت تنباکو خامه
این سالت نیکوتین در بطریهای 30 میلیلیتری عرضه میشود و با نسبت متعادل VG/PG برابر 50/50 ساخته شده است. این ترکیب باعث عملکرد بهینه در دستگاههای پاد میشود. استفاده از رایحههای طبیعی و باکیفیت، تجربهای بدون هیچ طعم مصنوعی را فراهم میکند. همچنین نیکوتین این سالت جذب سریعتری نسبت به نیکوتین فریبیس است که به شما اجازه میدهد با تعداد پاف کمتر، نیاز نیکوتینی خود را برآورده کنید.
بررسی طعم سالت نیکوتین MOJO CREAMY TOBACCO
طعم این سالت موجو که از تنباکو و خامه تشکیل شده است. ترکیبی تنباکویی و دسری است که تجربهای، دلچسب را برای ویپرها به ارمغان میآورد
این سالت برای کسانی که به طعمهای تنباکویی و دسری علاقه دارند، گزینهای مناسب است. میزان شیرینی کنترل شده و مناسب برای استفاده روزانه است. این ترکیب به خصوص در فصل تابستان یا زمانهایی که به طعمی تازه و نشاطبخش نیاز دارید، انتخابی عالی خواهد بود.
برای خرید نسخهی اصلی و جدید این محصول، به بخش خرید سالت موجو در فروشگاه ویپ 60 مراجعه کنید.
سطح نیکوتین سالت CREAMY TOBACCO
میزان نیکوتین این سالت 25 میلی گرم است که نیازهای کاربران مبتدی تا حرفهای را پوشش میدهد. نیکوتین استفاده شده در این محصول بهگونهای فرمولبندی شده که جذب سریعی دارد و تحریک گلو را به حداقل میرساند، امری که آن را برای کاربران حرفهای بسیار محبوب کرده است. همچنین، با توجه به پایداری ترکیب نیکوتین در این سالت، در صورت نگهداری مناسب در محیطی خشک و خنک، کیفیت آن حتی پس از گذشت زمان حفظ خواهد شد.
خرید سالت تنباکو خامه موجو (30میل)، تجربهای با نیکوتین قوی و طعم بینظیر را برای شما به ارمغان میآورد.
| برند | موجو - MOJO | |
|---|---|---|
| نیکوتین | 25 میلی گرم | |
| حجم بطری | 30 میلی لیتر | |
| جزئیات طعم | تنباکو، خامه | |
| محتویات | PG:50% - VG:50% | |
| دسته بندی طعم | طعمهای تنباکویی و سیگار، طعمهای دسری |
استفاده از لیکوئیدهای سالتنیکوتین در دستگاههای پادسیستم و پادماد امکانپذیر است. لذا توصیه میشود از آنها در دستگاههای ویپ استفاده نکنید چراکه این امر سبب خروجی نادرستی از طعم و ایجاد کلود و آسیب به دستگاه میشود.
توجه داشته باشید که این محصول باید به دور از نور مستقیم آفتاب و در دمای محیط نگهداری شود.
. در صورتی که دانش کافی در مورد سالتنیکوتینها ندارید، میتوانید با پشتیبانی مجموعه تماس گرفته و یا کانال آموزشی ما در یوتیوب را دنبال کنید.
5 دیدگاه برای سالت تنباکو خامه موجو (30میل) MOJO CREAMY TOBACCO
-
سلام و درود
عطر و طعمش مثل همونطور که آقا مهران گفتن مثل کوبانو قهوه ای ویگاد هستش با این تفاوت که گلو رو نمیزنه ولی به نظر من طعم کرمی بودنش بیشتر حس میشه تا تنباکو
و جالبیش اینه که اصلا شیرین نیست
طعمش زیاد بولد نیست ولی یه بار امتحان کردنش ارزش داره4.00

آرش –
خوب من همونم که گفتم افتضاحه اما الان که یک ده پونزده روزی میشه که دارم میکشمش و سالت های دیگه هم دارم باهاشون مقایسه میکنم خیلی از نظر کیفیت فرمول خوبه اصلا گلو رو اذیت نمیکنه حتی سر صبح که چشم باز میکنم فقط این سالت رو میتونم بکشم الباقی رو نمیتونم اگه بکشم به سرفه میوفتم شدید ، طعمشم برام مطلوب تر شده به نظرم خوبه تنها مشکلش اینکه شیرین نیست ، یا باید شیرین میبود یا طمع خامه نداشت ، ولی موجو به شدت برند با کیفیتیه از نظر فرمول شدن اصلا اذیت کننده نیست
پشتیبان –
ممنونیم از این که نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک میگذارین.
آرش –
ببینید اگه بخوام با ویگاد یا دکترویپ مقایسه اش کنم به لعنت خدا هم نمیارزه ، نمیدونم کلا این برند اینطوریه یا این طمعش ببینید یک طمع سیگار داره عجیب طمع سیگارش خیلی کمه اما تنده بعد طمع خامه به شدت میاد اما شیرین نیست ، خلاصه چیز عجیبیه من که حال نکردم ، من هم ویگاد رو کشیدم دقیقا طمه سیگار خامه اش رو هم دکتر ویپ اگه به اونا بدم ده و نه به این میدم سه یا چهار ، زیادم بکشی حالتونو بد میکنه ، تازه برای منی که خیلییییییی ویپ و پاد میکنم عادت دارم زیاد که کشیدمش حالمو بد کرد درکل به نظرم ارزش خرید نداره
پشتیبان –
طعم ها سلیقه ایه هستن بزرگوار و برند ها هم همین طور که هر کدوم سبک طعمی خودشون رو دارن که باز سلیقه ایه هستن
و متاسفانه این برند با سلیقه شما سازگار نیست
اما در کل ممنون از اینکه نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
زینب –
افتضااااح! مزه خاک میده! نمیفهمم چطور تعریف کردند خریداران قبلی ولی فاجعه ست تا به حال همچین تنباکوی افتضاحی ندیده بودم! الان هم نمیتونم تعویض کنم چون واحد حضوری دیگه ندارند اصلا ریسک نکنید!
پشتیبان –
طعم ها ذائقه ایه هستن و متاسفانه این طعم با سلیقه شما سازگار نیست
اما ممنون از اینکه نظر و تجربه اتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
امیرحسین –
سلام و درود
عطر و طعمش مثل همونطور که آقا مهران گفتن مثل کوبانو قهوه ای ویگاد هستش با این تفاوت که گلو رو نمیزنه ولی به نظر من طعم کرمی بودنش بیشتر حس میشه تا تنباکو
و جالبیش اینه که اصلا شیرین نیست
طعمش زیاد بولد نیست ولی یه بار امتحان کردنش ارزش داره
پشتیبان –
سلام روز بخیر
ممنون از اشتراک نظر و تجربه تون.
مهران –
طعم و بوش مثل کوبانو قهوه ای ویگاده ولی خب کیفیت و غلظت اونو ندارن و بطری هاش عین پادسالت سر خالیه،اصلا هم شیرین نیست،طعم بالانسه که اگر یه مقدار تنباکوش بیشتر بود بهتر میشد،طعم بولدی هم داره من با اکسوا کشیدم
پشتیبان –
ممنون از اشتراک نظر و تجربه اتون با ما.